woensdag 7 maart 2012

Met lege handen

Hallo lezers,

Ja, je lees het goed, ik sta met lege handen! Ik heb al mijn ziel en zaligheid, investeringen en werk af gegeven.. Aan de coupeuse van DutchDesignBag! Als alles goed gaat is over ruim 2 weken het eerste proef exemplaar van de eerste tas af. Zo spannend! Geduld is een schone zaak: ik heb geen geduld. Ik wil die tas vasthouden, het liefste nu meteen.

De coupeuse, Fauzia, was gelukkig net zo enthousiast over de stoffen en ontwerpen als ik. Natuurlijk zijn prijs, kwaliteit en afwerking belangrijk geweest bij het kiezen van een atelier, maar ik vind haar enthousiasme net zo belangrijk. Ik stop zo veel liefde in deze tassen, dat ik wil dat de tassen met net zo veel liefde en zorg worden gemaakt. Ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed komt.

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

With love,
DDBag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten